План роботи


                                         
   

 Річний план

роботи практичного психолога
КЗ «Нестерянська СР ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Білогуб Юлії Валентинівни
на 2015 – 2016 навчальний рік




                          Вересень
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Корегування та затвердження плану роботи на навчальний рік.
2.Складання програми дослідження «Рівень адаптації учнів 1-го класу».
3. Підготовка до загальношкільних батьківських зборів.
4. Участь в МО, семінарах.
5. Підготовка програм  психодіагностичного дослідження.
6. Підготовка до корекційно – розвивальних програм.
7. Самоосвіта, робота над періодичними виданнями.
Вивчення рівня адаптації учнів 1 – го класу.
Використовую посібник С. Коробко,
О. Коробко
«Робота  психолога з молодшими школярами»
1. Опитувальник для батьків.
2. Графічний диктант (Ельконіна).
3. Тест «Будиночок»
4. Тест на визначення самооцінки.
5. Методика визначення навчальної мотивації
( М. Гінзбург).
6. Тест «Тривожність»
1. Консультації для вчителів в період адаптації.
2. Індивідуальні консультації батьків на тему: «Причини дезадаптації першокласників».
Година психолога:
1 кл. «Моя школа, наша школа. Я- учень, ми- учні»
2-4 кл – теми у додатку.
5 кл. – «Перший раз у п’ятий клас»
6-10 кл. – теми у додатку
11 кл. – 1 година на тиждень. Предмет «Психологія»

Профілактика дезадаптації дітей за програмою «Подолання високої тривожності у першокласників».
Загальношкільні батьківські збори на тему: «Інтернет: за і проти».
                              Жовтень 
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Складання програми дослідження «Рівень адаптації 5 – го, 10 – го класів».
2. Підготовка та виступ на психолого – педагогічному консиліумі. Тема: «Рівень адаптації 1-го, 5 – го, 10-го класів»
3. Підготовка до корекційних програм та їх затвердження.
4. Поповнення банку «Обдаровані діти»
Вивчення рівня адаптації учнів 5-го, 10 – го класів».
Використовую газету «Психолог» вересень 35(323) 2008 р.
С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»,
Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
1.Тест шкільної тривожності (Філіпса)
2. Соціометричні дослідження (Д. Морено)
3. методика визначення шкільної мотивації
4. Тест на визначення самооцінки учнів.
1. Надання рекомендацій за результатами досліджень батькам, вчителям та учням.
2. Групові консультації з вчителями предметниками на тему: «Психологічні особливості переходу учнів до середньої ланки навчання»
Година психолога
1кл. – «Словечки , рисуночки»
2-4 – див.  додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток
Підготовка пам’ятки для батьків
«Характеристика розвитку й поведінки дітей шестирічного віку»
Підвищення психологічної грамотності батьків.
Пам’ятка «Вплив емоційного стану на здоров’я і навчання дітей»
                             Листопад 
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Складання програми дослідження «Акцентуація характеру»(6 клас)
2. Складання програми дослідження 2Діагностика рівня пізнавальної сфери учнів 2-3 класів».
3. Психолого – пед. семінар практикум Тема: «Суїцидальна поведінка серед учнівської молоді»
4. Підбір відеоматеріалів для проведення корекційно – розвивальних занять та тренінгів
Дослідження акцентуації характеру.
Використовую посібник Т. Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
1. Тест на визначення акцентуації характеру (Шмішик)
Діагностика пізнавальної сфери
Використовую посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»,
- пам'ять,
- мислення,
- увага,
- мотивація,
- тривожність.
Консультації з класним керівником і класоводами тих класів де проводилися дослідження. Звернути увагу на акцентуйованих дітей.
Година психолога:
1-4 кл. – див. додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток

Надання рекомендацій для батьків щодо поводження з обдарованими дітьми та дітьми з підвищеними здібностями.
Грудень
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Підготовка роздаткового матеріалу для проведення дослідження.
2. Складання програми дослідження
« Визначення типу темпераменту» (учні 7 класу)
3. Складання програми дослідження «Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР)         (8 кл.)
4. Підготовка до проведення корекційно – розвивальних та тренінгових занять
5. Робота з індивідуальними картками учнів
Визначення типу темпераменту.
Використовую посібник Т.Г. Макєєва « Тестуємо дітей»
Методика «ДВОР»    В. Киричука
Індивідуальні консультації  класних керівників за результатами досліджень
Година психолога:
1-4 кл. – див. додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток
Пам’ятка для учнів
«Вплив типу темпераменту на майбутній вибір професії»

Січень
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Підготовка до виступу на загальношкільних батьківських зборах.
2. Складання програми дослідження професійного самовизначення учнів 9 класу.
3. Підготовка до тренінгу з учнями 9 класу.
4. Психолого – пед. семінар практикум Тема: «Вплив емоцій на фізичний стан здоровя»
Дослідження «Професійне самовизначення учнів 9 класу»
1. Тест 2Професійна орієнтація: як зробити вибір» (за Д. Голландом)
2. Тест «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» ( за Д. Голландом)
Використовую посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
Індивідуальні консультації з класним керівником, учнями та батьками, щодо подальшого життєвого вибору дітей.
Година психолога:
1-4 кл. – див. додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток
Підготовка інформації для батьків « Як вибрати професію»
Загальношкільні батьківські збори. Тема: «Батьківська влада, її види та шляхи впливу на дитину»
Лютий
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Складання програми дослідження професійного самовизначення учнів 11 класу.
2. Розробка рекомендацій батькам, як підтримати дитину під час іспитів.
3. Розробка рецептів психічного здоров’я для випускників.

Дослідження «Професійне самовизначення учнів 11 класу»
1. Тест 2Професійна орієнтація: як зробити вибір» (за Д. Голландом)
2. Тест «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» ( за Д. Голландом)
Використовую посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
Індивідуальні консультації з класним керівником, учнями та батьками, щодо подальшого життєвого вибору дітей.
Година психолога:
1-4 кл. – див. додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток
Підготовка інформації для батьків « Як вибрати професію»
Поради для батьків на тему: «Типові помилки під час вибору професії».
Березень   
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Підготовка роздаткового матеріалу  для досліджень .
2. Складання програми дослідження динаміки розвитку учнів 1 класу.
3. Складання програми дослідження для учнів 7 класу
(пам'ять, мислення, вага, самооцінка, тривожність, соціостатус).
Дослідження динаміки розвитку учнів 1 класу
Використовую посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1. Графічний диктант (Ельконіна).
2. Тест «Будиночок»
3. Тест на визначення самооцінки.
4. Методика визначення навчальної мотивації
( М. Гінзбург).
5. Тест «Тривожність»
Дослідження пізнавальної сфери учнів 7 класу.
Використовую посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
Консультація батьків, педагогів щодо результатів діагностичної роботи.
Година психолога:
1-4 кл. – див. додаток
5-6 кл. – ефективність групової взаємодії
7-10 кл. – див. додаток
Перегляд фільму з учнями 9-11 класів «Станція призначення – життя»
(торгівля людьми)

                               Квітень
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Складання програми вивчення рівня готовності учнів 4 класу до навчання у середній ланці.
2. Складання програми дослідження учнів 3 класу « Особливості особистості та спілкування».
3. Розробка рекомендацій для батьків слабо встигаючих учнів.
4. Підготовка та проведення тижня психології.
Дослідження «Вивчення рівня готовності учнів 4 класу до навчання у середній ланці»
Використовую посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1. Визначення самооцінки.
2. Мотивація до навчання.
3. Тест «Тривожність» ( Філіпса)
4. Пам'ять, мислення, увага.
Дослідження «Нахили і інтереси учнів 3 класу»
Індивідуальна консультація з класоводом 4 класу .
Година психолога:
1-3 кл. – див. додаток
4 кл. – «Я скоро стану п’ятикласником»
5-10 кл. – див. додаток

Поради для батьків. Тема: « Перехід учнів до середньої ланки навчання: нові вимоги та шляхи їх вирішення»
Травень   
Організац. – метод.
робота
Діагностична робота
Консультативна робота
Корекційно – розвив.
робота
Профілактична
робота
Батьківська просвіта
1. Складання програми дослідження готовність майбутніх першокласників до навчання у школі.
2. Складання аналітичного звіту щодо діяльності практичного психолога за 2015-2016 н.р.
Дослідження «Рівень готовності майбутніх першокласників до навчання у школі»
Використовую посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1.Методика графічний диктант (Д. Ельконін
2.Методика будиночок
3. визначення шкільної мотивації(М. Гінзбург)
4. Тест тривожність
Індивідуальні консультації вихователів, вчителя та батьків на тему: готовність дітей до навчання у школі.
Реалізація комплексу занять для учнів 11 класу «Шлях до успіху».

Батьківські збори для батьків майбутніх першокласників. Тема: «Готовність дітей до навчання у школі»

Комментариев нет:

Отправить комментарий