Річний
план
роботи
практичного психолога
КЗ
«Нестерянська СР ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Білогуб
Юлії Валентинівни
на 2015
– 2016 навчальний рік
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Корегування та затвердження плану роботи на навчальний рік.
2.Складання
програми дослідження «Рівень адаптації учнів 1-го класу».
3.
Підготовка до загальношкільних батьківських зборів.
4. Участь
в МО, семінарах.
5.
Підготовка програм психодіагностичного
дослідження.
6.
Підготовка до корекційно – розвивальних програм.
7.
Самоосвіта, робота над періодичними виданнями.
|
Вивчення
рівня адаптації учнів 1 – го класу.
Використовую
посібник С. Коробко,
О.
Коробко
«Робота психолога з молодшими школярами»
1.
Опитувальник для батьків.
2.
Графічний диктант (Ельконіна).
3. Тест
«Будиночок»
4. Тест
на визначення самооцінки.
5.
Методика визначення навчальної мотивації
( М.
Гінзбург).
6. Тест
«Тривожність»
|
1.
Консультації для вчителів в період адаптації.
2.
Індивідуальні консультації батьків на тему: «Причини дезадаптації
першокласників».
|
Година
психолога:
1 кл.
«Моя школа, наша школа. Я- учень, ми- учні»
2-4 кл –
теми у додатку.
5 кл. –
«Перший раз у п’ятий клас»
6-10 кл.
– теми у додатку
11 кл. –
1 година на тиждень. Предмет «Психологія»
|
Профілактика
дезадаптації дітей за програмою «Подолання високої тривожності у
першокласників».
|
Загальношкільні
батьківські збори на тему: «Інтернет: за і проти».
|
Жовтень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Складання програми дослідження «Рівень адаптації 5 – го, 10 – го класів».
2.
Підготовка та виступ на психолого – педагогічному консиліумі. Тема: «Рівень
адаптації 1-го, 5 – го, 10-го класів»
3.
Підготовка до корекційних програм та їх затвердження.
4.
Поповнення банку «Обдаровані діти»
|
Вивчення
рівня адаптації учнів 5-го, 10 – го класів».
Використовую
газету «Психолог» вересень 35(323) 2008 р.
С.
Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»,
Т.Г.
Макєєва «Тестуємо дітей»
1.Тест
шкільної тривожності (Філіпса)
2. Соціометричні
дослідження (Д. Морено)
3.
методика визначення шкільної мотивації
4. Тест
на визначення самооцінки учнів.
|
1.
Надання рекомендацій за результатами досліджень батькам, вчителям та учням.
2.
Групові консультації з вчителями предметниками на тему: «Психологічні
особливості переходу учнів до середньої ланки навчання»
|
Година
психолога
1кл. – «Словечки , рисуночки»
2-4 – див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Підготовка
пам’ятки для батьків
«Характеристика
розвитку й поведінки дітей шестирічного віку»
|
Підвищення
психологічної грамотності батьків.
Пам’ятка
«Вплив емоційного стану на здоров’я і навчання дітей»
|
Листопад
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Складання програми дослідження «Акцентуація характеру»(6 клас)
2.
Складання програми дослідження 2Діагностика рівня пізнавальної сфери учнів
2-3 класів».
3. Психолого
– пед. семінар практикум Тема: «Суїцидальна поведінка серед учнівської
молоді»
4. Підбір
відеоматеріалів для проведення корекційно – розвивальних занять та тренінгів
|
Дослідження
акцентуації характеру.
Використовую
посібник Т. Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
1. Тест
на визначення акцентуації характеру (Шмішик)
Діагностика
пізнавальної сфери
Використовую
посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»,
-
пам'ять,
-
мислення,
- увага,
-
мотивація,
-
тривожність.
|
Консультації
з класним керівником і класоводами тих класів де проводилися дослідження.
Звернути увагу на акцентуйованих дітей.
|
Година
психолога:
1-4 кл. –
див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Надання
рекомендацій для батьків щодо поводження з обдарованими дітьми та дітьми з
підвищеними здібностями.
|
Грудень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Підготовка роздаткового матеріалу для проведення дослідження.
2.
Складання програми дослідження
«
Визначення типу темпераменту» (учні 7 класу)
3.
Складання програми дослідження «Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР)
(8 кл.)
4. Підготовка
до проведення корекційно – розвивальних та тренінгових занять
5. Робота
з індивідуальними картками учнів
|
Визначення
типу темпераменту.
Використовую
посібник Т.Г. Макєєва « Тестуємо дітей»
Методика
«ДВОР» В. Киричука
|
Індивідуальні
консультації класних керівників за
результатами досліджень
|
Година
психолога:
1-4 кл. –
див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Пам’ятка для учнів
«Вплив типу темпераменту на майбутній вибір професії»
|
Січень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Підготовка до виступу на загальношкільних батьківських зборах.
2.
Складання програми дослідження професійного самовизначення учнів 9 класу.
3.
Підготовка до тренінгу з учнями 9 класу.
4.
Психолого – пед. семінар практикум Тема: «Вплив емоцій на фізичний стан
здоров’я»
|
Дослідження
«Професійне самовизначення учнів 9 класу»
1. Тест
2Професійна орієнтація: як зробити вибір» (за Д. Голландом)
2. Тест
«Типологія особистості та привабливе професійне середовище» ( за Д.
Голландом)
Використовую
посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
|
Індивідуальні
консультації з класним керівником, учнями та батьками, щодо подальшого
життєвого вибору дітей.
|
Година
психолога:
1-4 кл. –
див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Підготовка інформації для батьків « Як вибрати професію»
|
Загальношкільні
батьківські збори. Тема: «Батьківська влада, її види та шляхи впливу на
дитину»
|
Лютий
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Складання програми дослідження професійного самовизначення учнів 11 класу.
2.
Розробка рекомендацій батькам, як підтримати дитину під час іспитів.
3.
Розробка рецептів психічного здоров’я для випускників.
|
Дослідження
«Професійне самовизначення учнів 11 класу»
1. Тест
2Професійна орієнтація: як зробити вибір» (за Д. Голландом)
2. Тест
«Типологія особистості та привабливе професійне середовище» ( за Д.
Голландом)
Використовую
посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
|
Індивідуальні
консультації з класним керівником, учнями та батьками, щодо подальшого
життєвого вибору дітей.
|
Година
психолога:
1-4 кл. –
див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Підготовка інформації для батьків « Як вибрати професію»
|
Поради
для батьків на тему: «Типові помилки під час вибору професії».
|
Березень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Підготовка роздаткового матеріалу для
досліджень .
2.
Складання програми дослідження динаміки розвитку учнів 1 класу.
3.
Складання програми дослідження для учнів 7 класу
(пам'ять,
мислення, вага, самооцінка, тривожність, соціостатус).
|
Дослідження
динаміки розвитку учнів 1 класу
Використовую
посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1.
Графічний диктант (Ельконіна).
2. Тест
«Будиночок»
3. Тест
на визначення самооцінки.
4.
Методика визначення навчальної мотивації
( М.
Гінзбург).
5. Тест
«Тривожність»
Дослідження
пізнавальної сфери учнів 7 класу.
Використовую
посібник Т.Г. Макєєва «Тестуємо дітей»
|
Консультація
батьків, педагогів щодо результатів діагностичної роботи.
|
Година
психолога:
1-4 кл. –
див. додаток
5-6 кл. –
ефективність групової взаємодії
7-10 кл.
– див. додаток
|
Перегляд фільму з учнями 9-11 класів «Станція призначення – життя»
(торгівля людьми)
|
Квітень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Складання програми вивчення рівня готовності учнів 4 класу до навчання у
середній ланці.
2. Складання
програми дослідження учнів 3 класу « Особливості особистості та спілкування».
3.
Розробка рекомендацій для батьків слабо встигаючих учнів.
4.
Підготовка та проведення тижня психології.
|
Дослідження
«Вивчення рівня готовності учнів 4 класу до навчання у середній ланці»
Використовую
посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1.
Визначення самооцінки.
2.
Мотивація до навчання.
3. Тест
«Тривожність» ( Філіпса)
4.
Пам'ять, мислення, увага.
Дослідження
«Нахили і інтереси учнів 3 класу»
|
Індивідуальна
консультація з класоводом 4 класу .
|
Година
психолога:
1-3 кл. –
див. додаток
4 кл. –
«Я скоро стану п’ятикласником»
5-10 кл.
– див. додаток
|
Поради для батьків. Тема: « Перехід учнів до середньої ланки навчання:
нові вимоги та шляхи їх вирішення»
|
Травень
Організац. – метод.
робота
|
Діагностична робота
|
Консультативна робота
|
Корекційно – розвив.
робота
|
Профілактична
робота
|
Батьківська просвіта
|
1.
Складання програми дослідження готовність майбутніх першокласників до навчання
у школі.
2.
Складання аналітичного звіту щодо діяльності практичного психолога за
2015-2016 н.р.
|
Дослідження
«Рівень готовності майбутніх першокласників до навчання у школі»
Використовую
посібник С. Коробко, О. Коробко « Робота психолога з молодшими школярами»
1.Методика
графічний диктант (Д. Ельконін
2.Методика
будиночок
3.
визначення шкільної мотивації(М. Гінзбург)
4. Тест
тривожність
|
Індивідуальні
консультації вихователів, вчителя та батьків на тему: готовність дітей до
навчання у школі.
|
Реалізація
комплексу занять для учнів 11 класу «Шлях до успіху».
|
Батьківські
збори для батьків майбутніх першокласників. Тема: «Готовність дітей до
навчання у школі»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий